Alla inlägg den 14 december 2016

Av Johanna - 14 december 2016 23:30

Idag tog jag och barnen farväl av ”Jag o småttingarna”.
Jag och småttingarna är en egen liten öppenförskola vi drivit bara för att vi tycker det är kul

och sett ett behov, lite längre dagar och passande för syskonskaror,

fler varierande sångstunder och denna termin även med sagostund.


Det har varit jättemysigt och barnen mina har varit sån fin hjälp, i alla fall de 2 äldsta.
Idag var det terminsavslut och nästa termin tänkte jag fokusera i lite andra riktningar.
Men det var en fin julavslutning, gott fika, kul pyssel och många härliga barn!
Tack till alla hjälpsamma föräldrar Malin, Sannah, Kicki, Janni och Emelie !

 

 

Pysseltips! Änglar, så enkla att göra, men blir så fina!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards