Alla inlägg under november 2021

Av Johanna - 8 november 2021 09:51

Här sitter jag igen, ensam efter höstlovet och väntar.

Vi hade väl hoppats så mycket, att vi trodde på det,

att bebis skulle komma innan eller under lovet.

Det här är vår senaste bebis, 2 dagar kvar till beräknat..

..inte ens en sammandragning.

 

Vi är fruktansvärt otåliga nu, pappa, alla syskonen, och jag.

Jag växlar mellan att sitta och glo, eller sova största delen av dagen,

till att jag inte kan sitta still, bakar småkakor och går och plockar,

men då slutar dagen i rullstolen, (som jag åker runt i typ 50/50)
och har ganska mycket ont, i både fogar, revben och rygg.

 

Känns så spännande att snart få uppleva det här nya livet med så stora barn,

som längtar så efter att få ta hand om sitt lilla lilla syskon!

 

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards