Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Johanna - 2 mars 2017 23:25

Full förberedelse inför prinsesskalas idag!

Och så lite jobb på det. Jag blev inkallad 3 timmar idag. Perfekt om man ändå måste jobba.

Och så får man 3 söta småttingar och en snygging på armen när man kommer hem :)

 

Men sen har det bakats, godispåsarna har knutits och lagts i skattkistan, klänningen har plockats fram och frisyren har kollats upp. E ska vara Bell. Pojkarna vill också vara prinsessor.

Min man har lagt ner massor tid på att göra glasunderlägg till alla barn, i pärlor, tema Frost.

Han gör även en Captain America-hjälm och sköld till 5åringen för en maskerad på öppna förskolan imorgon. Han är pysslig och händig min man :)

 

Nu får vi hoppas att det blir lite sömn också, inför denna speckade helg.

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards