Alla inlägg den 21 maj 2018

Av Johanna - 21 maj 2018 11:28

Den här helgen har varit den mest

fantastiska på evigheter! 

Jag och min man firade 10 årigt äktenskap! 

Barnvakt, restaurang, film,

prata halva natten, mysa, sova ut

och avslutningsvis frukosten ute på ån,

långt ut i naturen i vår kanot, bara jag,

min älskling och fåglarna! 

Sen fortsätter helgen när barnen kommit hem.

Det är sommar, vi tar det lugnt i trädgården, beställer pizza och bara njuter av varandra,

jag, min man och våra 3 fantastiska barn !

 

   

 

Sen startar den nya veckan i ett

mycket glädjande möte .

Jag har blivit erbjuden ett jobb.

Jag ska få använda några få timmar i

veckan till att ta med mej mina barn till stan

och sitta på ett köpcentrum och aktivera

barn som kommer dit.

Pyssla, leka, sjunga! Så otroligt kul! 

 

Och nu sitter jag här på ett berg och ser på

när mina barn plockar blommor och leker. 

Tacka vet jag sommar, kärlek och barn på jobbet! 

 

 

 

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards