Alla inlägg den 18 april 2017

Av Johanna - 18 april 2017 22:37

När jobbet tar upp mer än 4 timmar per dag så måste resten av fokuset

ligga på barnen och hemmet.

Jag känner inte direkt för att unna mej att skriva lite om jag får tid över,

då unnar jag mej hellre att klappa på mina goingar.

Och kvällen, den går till mannen och nått mer hjärnavslappnande

än ihopdiktning oftast.

Så tyvärr blir det inte mycket roligt här..

Men jag kanske får mina ryck :)

 

Påsken var i alla fall härlig. Vi var hos svärföräldrarna, mycket soffa,

fika och promenader

Och mycket av vårt fokus gick till den vackra, sällsynta Mandarinanden :)

Får skriva lite mer om det och lägga upp lite bilder i veckan.

 

Glad fortsättning!

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards