Direktlänk till inlägg 24 juni 2018

En midsommarhelg

Av Johanna - 24 juni 2018 21:23

Och vilken helg!
En helg full av äventyr, underbar natur och fantastiska människor!

 

Vi firade midsommarafton ute på Strandstuviken

tillsammans med nyfunna vänner, en jättefin familj med 3 söta barn.

Vi dansade, red ponny och fikade under skydd för regnet.

Riktigt mysigt. Och en stor bonus för oss, att vår älskling,

barnens pappa orkade vara med hela dagen!
 


Lördagen tog vi oss en spontantur med kanoten,

som slutade i 5 timmars paddling, nya spännande vyer,

en fladdermus, picknick och ett ko-äventyr! Ett fulländat familjeäventyr.

Jag och mina 4 älsklingar! 

 

 

Och så toppade vi helgen med en söndag med supergoa vänner ute i Nävekvarn.

Denna fantastiska plats gav oss plask, sol, sand, klippor, bus och utforskning och

vi njöt av varandra, fikade och skrattade.
Supermysigt! Men utan min älskade man som låg utslagen här hemma, såklart.

 

 

En midsommarhelg, fullproppad av härligheter!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 8 november 2021 09:51

Här sitter jag igen, ensam efter höstlovet och väntar. Vi hade väl hoppats så mycket, att vi trodde på det, att bebis skulle komma innan eller under lovet. Det här är vår senaste bebis, 2 dagar kvar till beräknat.. ..inte ens en sammandragn...

Av Johanna - 17 augusti 2021 10:55

När en (till mesta del) hemmamamma lämnat alla sina 3 barn på skolan för första gången! Äldsta på mellanstadiet och yngsta i förskoleklass. Det är stort!   När jag sitter här hemma och med stolthet och lite sorg lämnat vår yngsta, första dage...

Av Johanna - 23 april 2020 12:43

En strålande idé för att visa att du tycker om någon   Barnen får utmaning att måla en sten och lägga den utanför dörren hos någon de tycker om.     Detta är materialet som behövs till veckans pyssel. Följ mig gärna på YouTube Äventyret...

Av Johanna - 21 april 2020 10:39

Fördelen med att jobba hemifrån       Jag har inte haft så mycket tid här på sistone, har lagt mycket tid på familj, utflykter och hemmafix           Men idag bloggar jag på min arbetstid, med godkännande från chefen :) alla beh...

Av Johanna - 12 april 2020 20:00

Vi här hemma kan skatta oss lyckliga i dessa tider,  att jag har inte har så gamla föräldrar,  att stor del av familjen/släkten bor nära och att alla var helt friska just till påsk!               Vi firar kärleken, friheten,  e...

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards