Alla inlägg den 18 februari 2018

Av Johanna - 18 februari 2018 11:56

Från lov till lov. 

Nu nalkas sportlov, men mycket har hänt sedan förra lovet. 

 

 


Alla hjärtans dag! Med flingorna upphällda i hjärtform,  kärlekslappar till alla, hjärtgodis, fika och extra mys när barnen lagt sej.

Jag fick denna fina gåvafrån min man. Hemmagjorda smycken!

 

   

 

 Vi har lyckats specka vårt schema rätt bra den här terminen. Inte riktigt efter min smak,

att vara så uppbokade, men det finns så mycket vi vill hinna med. 

Vår 5åring har börjat miniorer och balettskola, utöver hennes kör. Men eftersom hon är "hemma" annars så blir det inte så mycket som det låter. 

Fortfarande fler timmar att vara hemma i sitt rum och leva ut hennes fantastiska fantasi. 

 

Veckan anpassas mycket efter hennes "behov" och önskemål eftersom hon har sina sista fria månader. 

 

Vi har varit väldigt mycket med vänner, nya som gamla, alla underbara

och sen en hel del friluftsliv. 

Skridskor, skidor från "kullarna" i trädgården, skogen, pulkabackar och picknickar.  

 

Presentation


Hemmamamma till 3 barn med en älskling till make, det är jag och det är vi!
Här får du del av
vardagstankar från en småbarnsmamma.
Åsikter och tips, hjärtliga råd och kloka ord från en hemmamamma
och förhoppningsvis en del fina dikter.
Välkommen!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards